reklama

taka babka tomuto svetu uz asi nerozumie...

O tom ako by sa starsia generacia uz asi nevedela porozpravat s tou mladsou...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak včera bol naozaj busy deň. Len čo som ráno do sebahodila aspoň croissant a latté, začali ma z práceatakovať SMSkami. Ževraj ak chcem naozaj získať ten novýjob, mala by som si švihnúť a ASAP prísť na brífing,kde sa objaví i môj nový boss (ževraj sa mupáčilo moje sívíčko a chce ma pozvať nainterview). Tak som ešte doma rýchlo čekla maily, forwardlasom našej PR responsible desiatky fundraisingovýchpožiadaviek ktorými sme zasypávaní každýdeň, odlogovala som sa z laptopu a utekla do officu zarábaťveľké money. :-) Počas dňa som si uvedomila, že asi bybolo načase urobiť nejaké tie vianočné nákupy.Zblbli ma zrejme všetky tie “merry christmas” pesničky, ktorésa na mňa valia v práci nonstop z live streamu Fun rádia.Preferujem pachtenie sa za darčekmi v shopping centrách predon-line nákupmi a tak som schytila kreditku a hor sa zadĺžiťsa na leasing (môj kontokorent by ten debet už asi neutiahol):( Nakoniec som deckám kúpila dáke DVDčka anový iPod, manželovi aftershave a plazma TV (za ktorou užtak slintal) a ja som si dopriala nový top a zabukovala laservrások. No a ako darček pre moju drahú polovičku asamu seba som sa buchla po vačku a kúpila all-inclusive lastminute zájazd airbusom do Talianska, kde sa už teraz tešímna všetky tie aquaparky, wellness centrá a šiacu. Povyčerpávajúcom nakupovaní som si dopriala šálkukafé a moju obľúbenú čokoládovúmafinu. Len vtedy som mala chvíľku pre seba a začala sivšímať veci bezprostredne okolo mňa..........open, sale,free, cinema, iced tea, tiramisu, tortellini, ....... Fúúúha, pomyslela som si po chvíľkezamyslenia, o čo tu ide?.....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento článok uvádzam ako príspevok do mojej bakalárskej práce (téma práce: neologizmy v bežnej slovenčine 21.storočia), a preto budem rada, ak sa so mňou podelíte o vaše názory, dojmy, pocity...:)

Katarín Minarechová

Katarín Minarechová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

studentka/pracujuca/dobrovolnicka...z kazdeho rozka troska :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu